Aysnn3705 Arfe 4. aya kadar folik asit ondan sonra demir ilacı ve magnezyum kullanmaya başladım doğuma kdar da kullnacakmışım doktor öle dedi
Purpura26 Arfe 4. Aydan sonra verdi doktorum. Öncesinde de tabi demirin düşükse veriyorlar. Ki ben hiç kullanamadım 34. Haftamdayım. Yan etki yaptı bende.Çok şükür kanımda iyi çıkıyor şuan.
Mom0891 Arfe 13 . Haftada basladım Gyno Ferro sanol adı.Doğuma kadar kullanıcam birde 16.haftada Omega 3 e basladım onu da doğuma kadar kullanıcam