Fatma2780 12+6 ikinci gebeligim ve kasiklarimda biraz agrim .. sag tarafim komple agriyor daha 10 gun gun konrolum vardi hersey normaldi.. sag tarafima yatinca sancilaniyorum.. basuna gelen varmi
Aysobaciniz Fatma2780 kasıklarda ağrı oluyor rahim büyüdükçe kanama olmadıkça endişe etme, yada kabızlık yaşıyorsan onunda sancısı olabilir
ZumrutHanim ben fe sols yatinca isin kotusu sola yatmam lazim hep ama eziliolar mi nedir igne batiriolar