Esraali balgam gibi evet. Çarşamba kontroldeydim her sey yolundaydı yahu
Sancılarım var ama füzenli değil, şimdi acıklıgım filan varsa daha bebegim 2500 kg
benim topuklasam iyi olur sanırım hastaneye değil mi? Acilden mi giriş yapıyorum napıyorum ay karıstı her sey