Umudayolculuk36 Kızlar doktorum d vitamini verdi nasıl kullanacağım eczane suya 9damla diyip etikete gıdalarla tüketin demiş siz nasıl kullanıyorsunuz? coledan d3 markası
muges44 Umudayolculuk36 Bende bir ara kullandım, doktorum her akşam yemekten önce bir parça ekmeğe 4 damla damlat o şekilde yemekle birlikte tüket demişti..Size kaç damla denildiyse o şekilde kullanın lütfen
Hafizeplt Umudayolculuk36 suyunun üzerine damlat bardağını eğmeden üzerinden iç ben öyle yapıyorum gayet pratik oluyo fincan ile içiyorum hatta🤭
Umudayolculuk36 Doktorum birşey söylemedi 1ay sonra randevum var şimdi ekmeğe deneyip tekrar sorarım diye düşünüyorum
muges44 Umudayolculuk36 Yinede sorarsınız, o zamana kadar ekmeğe damlatıp yemeklerle tüketin madem bence🙂ekmekte biraz tatlı bir tat bırakıyo ama hemen arkasına yemek tıkarsanız ben öyle yapıyordum😂
Umudayolculuk36 Ekmeğe damlattım kızlar arkasından yemek tamamdır 👍🏻 Alışacağız ama daha bir sürü illaçlar var ne zormuş anne olmak