Ayse_donmez0 Nasıl üzüldüm anlatamam gözlerimden istemsizce yaşlar süzüldü. Bende 32 haftalık bebeğimi kaybettim çok zor sizi öyle iyi anlıyorum ki. Ne hissettiğinizi neler yaşadığınızı. Rabbim sabırlar versin, evlatla imtihan en zoru sanırım. Ama zamanla acınız hafifleyecek fakat unutmak imkansız tabiki. Bu acının tesellisi yok biliyorum, o yüzden ne desek boş 😔 Allah sana cennet annesi olmayı nasip etti.İnşallah şefaatçi olur yavrunuz sizlere. Tekrar sabırlar diliyorum.