Merhaba hanimlar, oncelikle herkese hayirli cumalar. Bugun kontroldeydim ve doktora erken dogum ihtimalim olu0 olmadigini sordum kaygili bi sekilde acilman 2.2 sm dedi olabilirde dedi. Ilk oglumla 14 ay aralari olucak cok yakin hamilelik gecirdim diye mi acilmam vardir, yoksa gercekten dogurabilirmiyim? Bu durumu yasayan anneler yazarmisiniz lutfen.