Sewcaann 19+4′teyiz ara ara bebeğin hareketlerini hissediyor gibiyim ama emin de değilim :) bebeğini yeni hissedenler ne zaman hissetti 😊
Sulee_ Sewcaann 19.haftada kasıklarımda hissediyordum sanki küçük balon patliyormus gibi oluyordu şimdi 25.haftadayız bazen cok sert vurdugunda dışarıdan bile gözüküyor tekmeleri😊
Nurklc38 birkedilianne Erken hissetmişsiniz nasıl hissettiniz 15 +5 haftalığım halan da bi belirti yok ben mi anlamıyorum acbaaa😂
birkedilianne Nurklc38 Evet. Solucan hareketi gibi kımıl kımıl hissediyordum o zamanlar. Şimdi tekmeleri var tabi 🤗
ilkgebelik123-_ Sewcaann 18+4 de hissettim ilk gebeligim seyirme oluyordu elimi bı koydum bildiğin minik tekmeler gibi elime degiyordu
Biranneadayiiii Benim ilk gebeliğim ama şanslıyım sanırım 17+5tefalan damar atması gibi hissediyordum şuan 19+5im baya baya hissediyorum hareketlerini çok kuvvetli şekilde değil tabiki ama dışardan bakılınca tekmeleri görebiliyorum ☺️