Sezenboz sizinle aynıyız benim gecen hafta hafif kanamam olmuştu acile gitmiştim sonra ki günde doktoruma gittim bebek iyi progestan fitil olarak kullanıyodum ona devam et dediler kanamam durdu dün tekrar kanamam oldu az bişey tekrar acile gittim oda progestana devam et dedi ve 2 tane progestan iğnesi yazdı haftalık ol dedi kanama alanım vardı dün biraz küçülmüştü alan bebek iyiydi sizinde kanamanız oldu mu hiç