Ozlemmmmmmm Merhaba arkdaşlar tuzla dvlt hstanesinde dogum ypanlar tecrübelerinizi paylasir misiniz memnun kaldiniz mi oda vs nasildi sezaryen ypanlar özellkle merak ediyorum hangi doktor iyiydi kime gttiniz nasildı süreç nolur blgi verin çok krarsizim