Merhaba kızlar bugün 34+2 de doktor muaynemiz vardı kalp atış hızı biraz yüksek çıktı 134 dk 2 3 atımda birde hafif duraklama var dedi fetal ekokardiyografi çektirdik ordada öyle çıktı nst ise normal düzeyde dendi doktorum hernekadar korkulacak birşey yok desede çok stres olduk başına gelen varmı yada bilgisi olan bugüne kadar böyle birşey başımıza gelmemişti