Derya1503 bngs_irem bebek aşağıya yerleşmiş olabilir bende 31 haftalığım aynı şeyleri yaşıyorum doktorum bu şekilde söyledi ve doğum pozisyonu almış. Sen yine de doktoruna danış ağrın oluyorsa
MinikMicizem Aynı şikayetler bendede War 30+4 olduk karnımın ortası resmen sertleşti vajinamda sızlama oluyo ara ara ama yatınca gecyo bende önemsemedim kafa aşağı sanırım oyuzden bide hickirincs afedersiniz vajinada hissedyorm hickirigini