Yildizanne Kizlar hamile kaldihimdan beridir aşırı karşın vücudum karardı yuzmde sivilce kendimden soguduum normal miii
Elfii00 Yildizanne bebeğin kız mı canım sadece meraktan sordum yanlış anlama. Ablamında öyle olmuştı kızdı o yüzden
Gul76 Yildizanne cok normal benim yüzüm sivilceden batti berbatti sivilceler gecti ama cenemde ve dudagimin yanlarina leke atti siyah kararma ama baya yaygin yanik gibi duruyo insallah dogumdan sonra geçer 3 ayimda leke cikti halada var
sumeyraballl Yildizanne bnde sivilce ve çil çıktı kararma olmadı çok şükür ama her bayan da değişe bilir