Tugbanehir Kızlar 3 ay bulantım oldu 3 kilo verdim. Şimdi hızlı bir şekilde kilo alıyorum iştahım çok açık. Var mı benim gibi olan 😊
dakpinar- Tugbanehir 12. Hafta içindeyim ben de kilo almadım hiç ama dün gece saat 12 de biber dolması yedim oh iyi ettim ahahaha 😀 sanırım açılıyor iştahımız 😍
mcansu Tugbanehir bende 13. Haftaya kadar 7 kilo verdim çok ağır ve zor geçti o dönemim şimdi 16+2 deyim 1 kilo aldım bile iştahım açıldı artık. 😅 Artık oğluşumda büyüyor yediklerimiz yetmiyor. 😅 😅
Haticecakirr Tugbanehir bende öyleyim beş ayda 7 kilo vermiştim6.ayda şimdi verdiklerimi almama son bir kilo 🤣 ilersini düşünemiyorum