Arkadaşlar merhaba 16+5 haftalık hamileyim idrar yollarımda enfeksiyon çıktı düşük ve erken doğuma sebep olabilirmiş aynı zamanda da kanım 8.8 e düşmüş doktorum hastaneye yatırıcam bu gidişle dedi idrar yolları enfeksiyonunu nasıl giderebilirim antibiyotik verdi doktorum ama ben aynı zaman başka yöntemler de denemek istiyorum