Mom0871 deno1 bebek daha gelişmedi ki atsanda hiç bişi görünmez 10 12 haftadan sonra kesinleşiyor cinsiyet
sumeyraballl deno1 canım üreme organı 12 hafta dan itibaren oluşmaya başlyor cinsiyet söyleyenelrde tahmin ediyolr kimse sna gelipte bebeğin cinsiyeti kesinlikle bu demez ki doktor demiyoken yani
Moonlight1 Ramzi teorisine göre tahmin edenler oluyor bu haftalarda ben attım bi kaç gün oluyo post açmışlardı kız dediler bakalım doğru çıkacak mi 😍😌
Cemilef92 Mom0871 Ben de 16 haftalık oldum bugün, önümüzdeki Salı gününe randevu aldım inşallah cinsiyetini öğrenebilirim 😰 Benim doktorum da çok erken deyip geçiştirenlerden maalesef 😔
Cemilef92 Mom0871 Bu gidişle ben de değiştireceğim, hem muayene ücretleri çok yüksek hem de verdiğim paranın karşılığını alacak bir hizmet göremiyorum. 😰