Bende günde 2 ampül progestan iğne oluyorum. Tüp bebeğin 11 günü avuç içi kadar koyu kırmızı kanamam olmustu ama sonra gecti suan 5+4 günlüğüz herhangi bir sorun olmadı. Keseyi görmeye gittiğimde de günüyle uyumlu dedi. Ama her akıntım oldugunda tuvalete uçuyorum resmen kanama mı geldi diye🥺