Hepinize çok teşekkür ediyorum kızlar nst sancı çıkmadı. Sadece kasılma vardı şimdi onu da serumlarla durdurdular. Ciğer geliştirici iğne vuruldu diye gözetim altında tutulan bu gece dedi doktor. 12 saat arayla yapacaklar iğneyi. Allah cümlemize vaktinde doğum nasip etsin inşallah 🤲