12349383 Sabah ikinci aşımı oldum ilkinde baya ağrı olmuştu ikincisinde pek olmaz diyolar sizce öylemi 🙄
kelebegimm07 12349383 bend oldum bununla ilgili başlık bile açtım. Canım çok yanıyor vurulduğumdan beri ağrım dinmiyor canım çok yanıyor inşallah yarına gecer
ZeynAnk 12349383 ilkinde kolum 2-3 gün ağrıdı kaldıramadım başka bir şey olmadı. İkinci dozda o hiç ağrı sızı veya başka etki olmadı.
psychologist 12349383 ben korkudan 2. Yi olmadım ilki ağrıdı 3 gün. Doktor sonra da olursun 1 tane yeter dedi.
12349383 PurpleTail benim ilkinde kolumu zor kaldırıyordum ikincisinden ne olur bilmiyrm 🙄bu arada agrimadigi için çok şanslısin çünkü çekilecek gibi değil ağrısı adamı deli eder😅
Ebru_ylmz 12349383 ben de bu sabah oldum ilk aşımı kolum kopuyor sanki çok ağrıyor inşallah ikincisi böyle olmaz ya
12349383 kelebegimm07 kader ortagiz şuan ilki çok kötüydü benim ikinci aşımı da sabah vuruldm yavaş yavaş ağrılar geliyor gerçekten çok kötü bı ağrı 🤦