Yagmur_849884 Kızlar doktor idrar yolu enfeksiyonu var dedi ama ilacı haftaya yazacakmış. Bugun uyandığımdan beri kasiklarda genital bölgede ve kalçada ağrım var. 7+3 teyim normal mi korkuyorum bebek iyidir dimi
Babymoomy Yagmur_849884 bebek iyidir geçen hafta da bana aynısı oldu enfeksiyondan dolayı ama hemen ilaç yazdı ilk gebeliğimden beri sürüyordu cğnkü
Yagmur_849884 Babymoomy bebeğe bir şey olmasın da gerisi önemli değil vallahi agri olunca korkuyorum bir şey olacak diye