Denizesin sabah aç karnına 1 yemek kaşığı sadece keçiboynuzu özü yedi (pekmez değil)
Birde geceleri yatmadan önce 1 kaşık yiyodu.
Aşılamada; Gonal-f verdi doktorum. Kalem şeklinde olan değilde kendim hazırlıyordum. Gösteriyorlar zaten nasıl hazırlandığını. Sonra hergün aynı saatte karnımda vurmuştuk iğnelerimi. İlk zamanlar eşim vurmuştu sonra ben kendim vurmaya başlamıştım.
İğnelerin en önemli noktası bence dakikası dakikasına aynı saatte vurmak.
maliyeti ise eşim sağlıkçı eczacı arkadaşı vardı sağolsun o çok yardımcı oldu 5 kutu iğne 1200 tl, çatlama iğnesi ve yanında verdiği takviyeler hariç tabi onlarla birlikte 2000-2300 arası felan tutmuştur. Kendimde hastanede çalıştığım için doktorum hiç para almadı benden sağolsun 🌺