19+5iz bizde kizcemlee ilk gebelik bende 17ci haftaların sonuna doğru pıt pıt atargibi hissetmiştim şuan hareketler kıpır kıpır 😁 bulantılar 12.ci haftada bitti çok olmadı ama tiksinme çok oldu bazı yiyecekler hala devam ediyor ama önceki kadarsiddetli değil en azından burnumu tıkayarakta olsa tavuk yiyorum artık 🤣