bircivcivannesi kızlar bugün kontrolüm vardı nst de sancım çıktı, dün meğerse ilişki sonrası gelen beyaz yoğun akıntım nişanmiş, doktorum çatı muayenesi falan da yaptı 1.5 cm açıklık var. Yatisim yapılacak doğumu engellemek için çok korkuyorum 😢
rmseren bircivcivannesi haftanız tehlikeli değil korkmayın üzmeyin de kendinizi,bebişte stres olmasın 🌸
Sed22-09 bircivcivannesi haftanız normal canım kilosu vs iyiyse korkma, benimde 34 de hafif ağrılarım vardı doktor olsa da artık sıkıntı yok demişti ama tabi erken doğumu her doktor engellemeye çalışıyor, 37+6 dayım hala olmadı bekliyoruz artık korkma içini ferah tut canım :) alt taraftaki baskılara gelince benim 30. Haftadan beri var onlar sanki çıkacak gibi acıyor dün özellikle çok oldu doktoru aradım normal kanaman suyun gelmediği sürece bişey Olmaz dedi
bircivcivannesi rmseren inşallah, yavaş yavaş aşağıya doğru baskı da hissetmeye başladım, sidmi gelmez inşallah dua edin nolur 😔
canserko aman Allahım bu sabah basıma gelen şey şuan aşşşırı panik yaptım bircivcivannesi kilonuz kaç haftanız güzel terslik olmamasını diliyorum m
bircivcivannesi canserko teşekkür ederim 2400 şu an, beni nişanın gelmesinden ziyade doktorun çatı muayenesi yapması açıklığa bakması daha endişelendirdi açıkçası daha fazla açılmayi tetiklememistir inşallah. progestan veriyolar sanırım doğum engellemek için
bircivcivannesi Sed22-09 ayy içimi rahatlattınız Allah razı olsun sağlıkla kavusalim bebeklerimize ins