Haticeerez Kızlar pazartesi günü çalışabilir raporu alacağım en az 90 gün sigorta istiyorlardı en son hala o şekilde mi bir bilginiz var mı 35. Haftamda çalışamaz raporu almayı düşünüyorum. Ortalama ne kadar yatar bilginiz var mı?
VeraVrea Haticeerez soru cok muallak maasınız ne kadar yazmamıssınız ama internette hesaplama araçları var. Ve evet kural olarak son 12 yıl içinde en az üç ay sigortalı calısmıs olmanız ve su anda da bir kurumda çalısıyor olmanız gerek