deryakadri Mom0871 haklısınız da işte her kasa da bi çürük elma çıkıyor o da bize denk gelir ya öğrenirsiniz merak ediyor insan evet ama ben hep erkek hissediyordum gebe kaldım andan itibaren rabbim sağlıkla kucağımda almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼
Mom0871 deryakadri inşallah sağ salim alırsınız sizde 🙏🏻 Ben o kadar meraklı değilim çevremdekiler çok darlıyor birde öğrenmekten çok tavırlarına sinir oldum bugün
deryakadri Mom0871 cinsiyet belli mi bebeğinizin ? Hiç sormayın bende aynı muamele gördüm ama işte ağızlarına laf çarpıyorum yada uzak kalıyorum evimde yalnız oluyorum takmayın kafanıza
Kbra_em Mom0871 bence bilmediklerinden değildir o yanılma payı çok oluyor çünki çevremizden duyuyoruz :)
Deryabelinay Kbra_em cinsiyet kız olduğu zaman aldırmak isteyenler.oluyormus bunyuzden söylem istemiyorlarmis diye duymustum
Chemstry Mom0871 bilmediklernden mi işlerne gelmediğinden mi bilmiyorum ama iki kelam etmeye üşeniyorlar.
yuvamerve17 Mom0871 benim ki göstermedi genel de hep arkası dönüktü o yüzden ben anca detaylı ultrason da öğrenebildim
Melinaamoms Devrim47 şuan bende Sabriye hanıma gitmeyi düşünüyorum kendisi sezeryan ameliyatında nasıl acaba Bide Bebek kilosunu söylüyormu
Aselinkooo Mom0871 23+3 hala bilmiyorum 22 de tahmin gibi söyledi bidaha görmem lazım diye 🤷🏻♀️ bekliyorum.