İlk çocuğum da hem özele gittim sadece tahliller için devlete gidiyordum ama şimdi ikinciye hamileyim ve bunda hep devlete gidiyorum şükür 🙏 ilk 4 ay farklı doktorlara gittim ama 4 Aydan sonra bir doktor keşfettim ki sormayın 🤗😍mükemmel ötesi herşeyiyle ilgileniyor herşeyini söylüyor sohbet ediyor sanki devlet değil özeldeyim şükür rabbime allah doktorumdan razı olsun 16 haftalık ken söyledi cinsiyetini hemen