Aleynalya6776 Yeni aldığım bebek çamaşırlarında renkli ve beyazlari bir arada atsam sıkıntı olur mu arkadaşlar ve bir de bebegimin iki nevresim takimini bir arada mi yikamaliyim ayri ayri mi yeni olduklari icin renklerinde sıkıntı olmasin :) Not:Acemi bir anne
Gururunannesi Aleynalya6776 bn elimde yıkadım hastane çantasına koyacaklarımi . Sonra kısa durulamada hepsini beraber attım . Bizim de zibinlar bembeyaz gerisi renkli birşey olmadı. Ama doğumdan sonra ayrı ayrı yıkayacam nolur nolmaz
Asyaayaz1 Ben her ihtimale karşı bütün beyazları kremleri ayıırdım kısa devirde ayrı yıkadım sonra kalan tüm renklileri bir yıkadım kumaşın kalitesini tam bilemeyiz boya akar diye riske atmak istemedim