kelebegimm07 2 saat önce 2.doz vuruldum aşırı kötüyüm kolum çok agiriyo komple uyuştu. 1. Böyle olmamıştı. Hastaneye gitmeli miyim yada iyi gelcek birşey varmı çok ağrım var lütfen?
Hilall35 kelebegimm07 bende az ince oldum 2 dozu cok agrım olursa parol içebilirsin demişti soğuk birseyler tut iki güne geçer kusum genellikle ağrır korkma
Kuzucccum kelebegimm07 bende aksine 1.doz ağrılı gecmıstı ama 2.de bır şey hisetmedım kullandım hemen kolumu. Bi parol ıcebılırsın demsıtı hemsıre bana
Kadriyed kelebegimm07 benimde öyle olmuştu. Buz tutuyordum o rahatlatıyordu biraz ama 2 gün çektim acısını ne yazıkki. Sağlık ocağındaki hemşire çok ağrırsa parol hap içebilirsin demişti.
kahve-cekirdegim kelebegimm07 benimde birincide kolumu kaldıramayacak şekilde çok ağrımıştı ikinci de hiç ağrı olmadı ebe ağrı olursa pamuğa soğuk kolonya dökerek beklet dedi çok ağrı olursa parol içebilirsin demişti geçmiş olsun