Kizannedi Canım bende kısa süre önce girdim ayrıntılıya bende bebegmin midesinin küçük oldugunu ögrendim. Kaç dr gittim aynı şeyi söyledi. Yarın tekrar farklı bi dr gidip tekrar ayrıntılıya girecem. Kesin olrak şuan bşey söylemiyorlar beklemekten başka yapacak bişyimiz. Hayırlı haberler alırız inşaAllah🙏