aleyyyy61 Canım anneler ❣ Yarın 40+1 Suni sancı alıcam kendi sancım olmadığı için. Doktorum bilgi vermedi sadece cumartesi sabah 9 da yatışını yapalım dedi. Suni için tok mu gitmek gerekiyor aç mı bilginiz var mı ?