Kbr_46 Benim 16 haziran da akşam bir anda nefes almakta zorlandım pencere cıkardı eşim yarım saat te zor düzel di nefesim sizler de oldumu hiç böyle birşey 12 +4 haftalık hamileyim
24derya_11 Kbr_46 bnde oldu kendimi zar zor dışarıya attım elim ayağım boşaldı gibi oldu sonum acilde bitti
mlkkk Kbr_46 hamilelikten kaynaklı olduğunu düşünmüyorum tekrarlarsa göğüs hastalıklarına gitmelisiniz
Minigimm0611 Kbr_46 Bende de oldu dönem dönem panik atak geciriyorum sandım ama düzeliyor Bi süre sonra yada alışıyorsun diyim.
kelebegimm07 Kbr_46 arada nefes darlığı oluyor evet ama bu kadar abartılı değil. Bı doktorunuzla görüşün bence
Kbr_46 mlkkk az önce cocukları sağlık ocağına götür düm aile hekimine sordum böyle oldu diye kansızlık tan ola bilir dedi