Kızlar bebeğim 12 günlük , dün burnu tıkanıyordu ,sadece bir kere kuru öksürdü , onun haricinde altını açınca falan hapşırma oluyor, bu gün de soğuk terleme oldu alnında , ateşi falan yok çok şükür, sürekli emziriyorum , huysuzluğu da yok iştahı açık , ama ilerlerse diye korkuyorum , kayınvalidemleyiz sürekli laf sokuyor çocuk üşüttü diye 🤦🏼♀️ Ne yapmam gerek ilerlemeden bilmiyorum düzelmesi lazım yavrumun 🙁