Cerenn48 Kızlar bugün sezaryen olalı bir hafta oldu akşamdan beri dikiş yerimin sol tarafında şişlik ve ağrı oluştu sertlikte var sabah çok az kanlı su geldi Korkuyorum başına gelen var mı kontrole bugün gidicem 😢😢😢
Ozcan_sukran38 Cerenn48 başıma gelmedi ama enfeksiyon kapmış olabilirsin üşütme kendini ona dikkat et
Btl_sahram25 Benimde öyle olmuştu dikisim açılmıştı çok az kanlı su geldi havalandirdim hep açık biraktm geçti kendine ama iltihap görürsen doktora git
Cerenn48 Btl_sahram25 dikişte hiç açıklık yok akıntının çıktığı yerde minicik hani sivilceden kan çıkar o kadar ama ağrım şişlik ve sertlik var ağrım çok o yüzden korkuyorum