Arkadaşlar bir şey sorucam. Geçen günü evde yaptığım testi atmıştım buraya hamile miyim falan diye sonrasında gidip kan verdim beta 43 çıktı bugün tekrar verdim 47 çıktı normalde en az 85 çıkması gerekiyordu doktorumla konuştum Pazartesi tekrar kan ver ona göre bi bakalım ama suanlık sağlıksız gebelik dedi.2.kaybım olucak buda olmazsa. Üzüldüm haliyle tabi. Pazartesinden de ümidim yok açıkçası. Nasıl bir yol izlicez bundan sonra bilmiyorum. Böyle bisey başına gelen oldu mu ? Betası önce düşük olup sonra artan ? Sağlıksız diyip her şey yolunda ilerleyen ?