Kızlar gayet normal ilerleyen bi hamileliğim var, ama bugün sabahtan beri igne batması gibi 1 saniyelik sancı ya da kramp gibi birşey oluyor sol tarafımda cız diye bi sancı oluyor anında geçiyor bi süre sonra tekrar oluyor acaba ciddi bi durum olabilir mi? Rahim büyüdüğü için sancı olabilir dediler ama korktum bilgisi olan yardımcı olabilir mi 😔