Zeysezer Kızlar 6+6dayım bugün kalp atışını duyduk tsh 2.73 gelmiş ilk 12 hafta 2.5 altı istiyoruz dedi doktorum tekrar kan verdim. Böyle bi şey yaşayan var mı ilaç mı başlanır?
havvatolga Zeysezer benimki yuksek cikti canim hemen ilaca basladim 1.8 e düştü devam ediyorum ilaca 25mg kullaniyrm
1_minik Zeysezer hiç stres olma daha yÜksek olanlar varmış burda ben de post açmıştım hatta benim 3 üzeriydi ve doktorum hiç ilaç başlamadı normal sınır içerisinde diye..