Merhaba hanımlar,
Kız bebeğim olacak Allahın izniyle. Hüma koyacaktım ama burada okuduğum 2-3 anne çok sakar ve dikkatsiz olduğunu söylediler çocuklarının. 2 gün sağlam dursa 3. Gün bir tarafını yaraladığını söyleyenler bile var. Hüma ismini değiştireceğim sizce değiştirmeli miyim çok kararsız kaldım 😔