Arkadaşlar merhaba geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Bu ay yine testim pozitif çıktı. Ayın 16sında beta hcg kanda 34,17 çıktı. İki gün sonra bugün 18inde 49.49 çıktı yine kimyasal olmasından korkuyorum. Böyle olup daha sonra artış olan hamileliği sağlıklı geçen varmı acaba??