Kızlar 6+3 gebeyim gebeligimin başından progestan başlattı doktorum daha once kimyasal geçirdigim için her aksam 1 tane içiyorum. Hamile oldugumu ögrendigimden beri hafif kahverengi lekeler görüyodum peçetede ama bu sabah baya akıntı gördüm kremsi kahverengi akıntı kötü kokulu korktum sizce nedir bu daha önce doktoruma söyledigimde kese etrafında hwrhangi bi kanama sorun yok dedi :(((