Sed22-09 Aysekurtbebe ben duru sabun granür aldım yumuşatıcı kullanmadım birde e bebekte sıvı detarjan var miss gibi kokuyor onuda alabilirsin yumuşatıcıya gerek kalmıyor o zaman :)
yazinannesi Ben green clean deterjan+yumuşatıcısını aldım. Henüz kullanmadım ama herkes çok temiz içerikli olduğunu söylüyor. Şampuan olarak ise kesinlikle en iyisi Mustela🙏🏼