Zeynpaysimannesi Niisa gaviscon içiyorum ama bazen yanımda olmuyor ilaç o anda bir tane maden suyu sade içiyorum ve kesiyor , ama bu mide yanması çok felaket bişey ya 🙈🙈😬😬
Kavas Niisa midene dokunan bişy vardır mutlaka onu bul canım 😊 mesela benim sıvıyağla yapılan yemekler çok yakıyo 😊
Bahar9235 Niisa gaviscon verdi doktor ama daha hiç başlamadım ben sol tarafıma yatıp dinlenince geçiyor çok yandığında soluna yatmayıda dene
cennetinsusu Niisa Ben en son maden suyunda çare bulmuştum. Sütte fayda etmeneye başlamıştı. Yağlı ve tatlı ve tuzlu gıdalardan uzak dur canım. Onun etkiside çok fazla mide yanmasında
Sibelsamet Benim de çok fena midem. En güzel çözüm bana göre; salatalık. Deneyin belki ise yarar. Herkesin midesine fakslı farklı şeyler iyi geliyor çünkü. Mesela ben akşam maden suyu içtim midemi daha beter yaptı.
Dilara55 Ne salatalık ne şuruplar nede başka birşey benim mide yanmasını da hiç birşey kesmiyor yanmasının yanında birde boğazımda falan birşey kalmış gibi oluyor ☹️ Su içtikçe aşağı iniyor sonra tekrar yukarı çıkıyor gibi 😑 bana da karbonat dediler ama henüz denemedim 1 çay kaşığı karbonat peşine su içince geçiyormuş