Zkskdkdkxk valla ben hiç sezeryan tarafı değildim ilk oğlumda açılmam olmadığı için mecburi sezeryana alındım bu üçüncü bebeğim yani özele gidiyorsanız 30. haftalarda söyleye bilirsiniz devlete gidiyorsanız devlet istek üzerine sezeryan yapmıyo malesef mecbur kalmadıkça