Belginkr canım ikiye katlamış zaten önemli olan bu, daha kan verip kendini strese sokma! 6.haftada kontrole git , zaten kimyasal ise kanaman olur önemli olan kanaman olmasın, bende betanın peşine düştüm hep kötüyü çağırdım ve kötü de oldu, benim ikiye katlamıyordu doğru düzgün senin katlamış ne güzel 👍 strese sokma kendini lütfen