Ates21 Kızlar 2 gündür ağrı yaşıyorum doktora sordum gaz sancısı olabilir dedi ama otururken ayaktayken yatarken ağrı oluyor var mı bu durumu yaşayan
Glbnpk Ates21 Bence daha yüksek ihtimal. Üç ay önce apse oluşmuştu sıkıntı çıkarmıştı bana, şimdi yine çok ağrıyor. Bugün göstericem doktora. 😞
Ates21 Masal53 34 haftalığım cnm dün randevum vardı bebek daha doğum pozisyonuna geçmemiş yukarda dedi doktor gaz sancısı olabilir dedi sadece ama ağrı yapıyor bilmiyorum