aysessozer bende 5+6 da aldırdım ☹️Doktor bir adet sonra beklemene gerek yok çok küçük zaten dedi, ama araştırmalarım eğer kürtaj sonrası kontrolde rahim iyileşmiş ise hiç beklemeye gerek olmadığı, tüm hücreleri yenileniyor rahimin, sıfırlanıyor , hormonlar da beta sıfırlanıyor ve 5 haftada zaten ne hormonu? Diye düşünüyorum ben. Senin 20 gün olmuş bu günlerde yumurtlaman lazım, bu bekleme işi tamamen kişinin kendi kararı kimi adeti bekliyor kimi hemen kalıyor. Ben beklemeyi düşünmüyorum haftaya kontrolüm var rahimde problem yoksa deneyeceğim