MineLule
30 haziranda gideceğim gün alacagım. Gün aralıgı olarak da temmuzun ilk haftası. Yani bana 1 hafta 10 gün önceden gün verldi 😂 her de un usulü farklı olabilir, ancak bebegin son ana kadar aldıgı kg vs takip edildiği için bana mantıklı geliyor bu usul, daha gerçege yatkın daha risksiz . ama forumda daha erken alanlar gördüm. Ama sizin ki baya erken; doktor belki sonradan izin almaya klkacak vs vs bebeginizin kg durumu beklenilmesi gerekecek vs .
Mom789