Hamicik Güzel anneler bana bi öneri de bulunun son ayımdayım yürümeme rağmen ayaklarım çok fazla şişiyor ve ağrılar dayanılmaz üstüne basamayacak duruma geliyorum ne önerirsiniz bu şişkinlikler ağrılar nasıl gider 😔
uraluygar Hamicik 38. Haftaya giricem 35den beri ayniyim. Ozellikle sabahlari o yataktan kalkipta yere basmak iskence gibi 36 numara ayaklarima 40 numara terlik aldim 🥲
Syma-ma Hamicik ayağını hep yüksekte tut oturunxa uzaninca falan. Ben öyle yapıyorum iniyor şişlik . Bide duştan sonra soğuk su uyguluyorum
Hamicik uraluygar aynen bende öyleyim kalkmak işkence bende 40 numara terlik giyiyorum artık bazen o bile dar geliyor rabbim sağlıkla bu dönemi atlatmayı nasip etsin inşllh
uraluygar Hamicik bu benim2. Hamileligim. 3 sene once oglum dogdu hic boyle seyler yasamamistim , bu hamileligim bi baska zor
Hamicik uraluygar benim ilk hamileliğim ilk zamanlar çok iyiydim kıpır kıpırdım yorgunluk olmuyordu fazla 33.haftadan sonra başladı halim yok 35. Haftadayım daha 1 ayım var hiç geçmiyor zaman