Elfsndkl Kızlar kanlı su geliyo diye post açmıştım hala gelmeye devam ediyo ama doğumu başlatacak sancı ve açılma yok eve gönderdiler geri , ne yapmam lazım bana yardimci olabilir misiniz ? Bu durumu yaşayan
Sakinem212 Elfsndkl suyun gelmiş niye eve yolladılar başka hastaneye gidin sancın varsa bekle yoksa gidin bence takip edilmeli.
Elfsndkl Nts ye bağladılar ultrasondan suyuma baktılar daha gelmemis suyun 2 cm açıklığın var şansını evde çek dediler
Sakinem212 Elfsndkl evde çeksen daha iyi sancıyla nstye bağlıyorlar daha fena oluyor insan bırakın beni diyordum ayakta sancı daha güzel karşılıyorsun ama ben hep suni aldm kendi sancın varsa çek sıklaşınca gidersin beline sıcak su dök açılmayı hızlandırıyor sancı geldikçe çömel bide ırkınma yeterli açıklık olmadan ıkınırsan yırtılma olur.