Arkadaşlar 28 hafta ile uyumlu bebeğim doğdu. Suan 13 aylik. Bir yere tutunup kalkıyor. Sıralıyor bazen. Ama ellerinden tutup yürütmeye kalkarsam çok titriyor belini geriye doğru bırakıp tutamıyor. 1 yas aşısında 77 cm idi. Kilosu ise 9. Yürümesini sağlamak için neler yapmam gerekir. Sizin bebekleriniz ne şekilde. Kilosu ve boyu sizce çok mu geri. Çünkü hicbir şey yediremiyoruz. Reddediyor her seyi. Belini bunun için tutamıyor olabilir mi?