Mrb canm hamişler.. 25+2 olduk elhamdülillah🤲. Ancak hala doktormdan emin değilim. Bazen Liv Hastanesi’ne , bazen Kemal bayindira gidiyorum . Her iki doktordan da tam manasıyla memnun deilim. Şöyle gönül rahatlığıyla guvenebilcegim iyi bir doktor önerisi olan var mı acaba???