Cicek10 hocam bu konuda ciddi haksızlıklar var ben bunu araştırdım yönetmelik kesinlikle aktarılmaz diyor ama benim bir arkadaşım aktarmış, o da idare sayesinde yani bir şekilde halletmisler nasıl oldu blmyrum diyor ağustosta doğum yapmış 5 hafta eklenmiş. Ben sordum idareye olmaz dediler, il MEM de böyle diyor dediğim gibi bir şeyler dönüyor bu doğum izniyle ilgili sanırım tanıdığı olan yine aktarabiliyor …. Hayırlısı olsun ne diyelim